Thursday, August 20, 2009

hey, why everyone using my answer? o.0

i know my answers are awesome~
but don't keep copying la haha!!!

不爱吃的东西:不是人吃的

最讨厌的事:逼我做我不喜欢的事

最喜欢的事:除了我最讨厌的事 =。=

如果有人误会你?:管它三七二十一... 只要不是我在乎的人误会我

想过要怎么对付你讨厌的人吗?:视而不见,听而不闻... 我爽!!!

come on my friend, come with some answer that's more cool and unique~!!! =)

No comments:

Post a Comment