Wednesday, February 3, 2010

见外。对不起

朋友的连接 我坚信
没那么弱
我没有下错赌注
我相信你
如同你相信我那般
这是个双赢的赌注
不用在意我偶尔的失落

谢谢你的关心 =)
那刻
心是暖的
感觉是真实的

有些事
言语无法表达
词语转述不了
我更相信
心照不宣的感应


总不习惯
那见外的对不起
反而像是
将没有距离的距离
活生生画出
那碍眼的距离

so,
nothing to sorry about..

it wasn't your fault..
i'm the one who want to see,
who want to know..
if really need to put the blame on someone,
it will still be me...
thanks for caring
i really appreciate it!! =)

No comments:

Post a Comment